Obzirom na velikoj i šarolikoj ponudi autoplin uređaja u Hrvatskoj , često vozači postavljaju si pitanje koji uređaj ugraditi . Bilo bi nekorektno govoriti loše o drugim autoplin sustavima , jer svi više manje funkcioniraju (ovismo o kvaliteti ugradnje dakako) .
Svakako zanimljiv je podatak , da danas na Hrvatskim cestama , više od 10.000 vozila voze se sa uređaja od Brc . I voze , i voze …. Svjedočili smo slučajevima gdje su vozila sa BRC prešla više od 100.000 km , bez održavanja (ni osnovnog promjena filtera ) !
Žašto ugraditi BRC ?
Žašto je BRC skuplji od drugih uređaja osobito od onih Poljskih i Turskih ?
Brc je velika kompanija , koja ulaže u razvoj i tehnologije velika sredstava . Svaka komponenta plinskoga uređaja BRC je projektirana, proizvedena i u BRC savršeno se uklapa i funkconira u sklopu BRC sistema. BRC kao kompanija ima značajno veće troškove razvoja i proizvodnje u usporedbi sa malim proizvođačima koji rade u „halama“ i skupljaju komponente drugih proizvođača .
Jer većina drugih proizvođača (pogotovo poljskih) imaju politiku sastavljanja tuđih sklopova , gdje uglavnom jedina komponenta izvorni „proizvođača“ je elektronika .
Ako bi mogli to slikovito usporediti , bilo bi kao da ste kupili vozilo „Xy“ , šasijom Forda , motorom Škode, mjenjačem Hyundaia, ubrizgavanjem Fiata , i elektronskim upravljanjem proizvođača „Xy” .
Sve to dakako funkcionira , ali to nije … to .
Cjenovna razlika između Brc i drugih „Xy“ uređaja ipak nije drastična , većinom slučaja radi se o 1000 do 2000 Kn više uloženog (za vozila 4 cilindra) .
Za taj novac bi trebao biti presudan pri odabiru autoplin uređaja koji će Vam uštedjeti po i desetke tisuća kuna u budućnosti pri vožnju na plinu ?